Alla inlägg den 30 november 2011

Av Ida - 30 november 2011 14:05

hejsan alla där ute. nu sitter jag i mitt kök och känner lukten av nybakat bröd och njuter av min lediga dag.

det har varit kaos i spårvagnstrafiken. när stormen drog in över göteborg så va jag ute och körde en trea som också blev tretton senare på natten. på treas linje va det tre saker att tänka på i och med att det inte fanns någon ström i ledningarna i majorna. tretton hade inga problem alls så den va härlig att köra. dock skulle jag ju köra in i majorna med vagnen när jag slutade och eftersom att det inte gick så fick jag cirkulera i stan tills strömmen va tillbaka. Det va helt okej dock blev jag hungrig och lägntade hem till katterna. slutade runt 01.00 den natten och sen började jag vid 12.00 dagen efter. jobbigt med så lite sömn och egen tid. tycker det är underbart att jobba, men vill ändå sova lite.

ikväll blir det bio och kanske en grogg :) ha en underbar kväll alla

Ovido - Quiz & Flashcards