Alla inlägg under december 2011

Av Ida - 30 december 2011 01:03

haft ett par underbara dagar och allt känns bara bättre och bättre.

nu fyller man snart 21 också börjar bli gamal nu ju, haha nee skojar bara. men ska inte hem nu vid min dag utan mamma kommer hit upp den 5 och ska fira mig lite.

ska fira nyår också här uppe och det ska bli najs.

har jobbat massa hela tiden och jag känner att jag börjar kunna alla linjerna ordentigt nu :)

Av Ida - 25 december 2011 01:48

hej, nu är jag så sjukt trött på julen. saknar min familj nere i skåne-blekingeland en massa.

men som sagt har ju jobbat idag och kört 8 och 6. inte alls mycket folk ute men folk va så glada och allt. kännde mig bara nere idag, och värre blev det när vänner inte ens har tid att man ringet. okej jag vet det är julafton men 5 min? nej nej, nej nu ska jag sluta va negativ, tack du som förgyllt min dag i alla fall :)

Av Ida - 21 december 2011 15:53

godagens. eller ja nu är det ju eftermiddag, ledig idag och det är riktigt skönt.

har varit och ätit på max idag med Krille och det va riktigt trevligt, och nu sitter jag hemma och ser på en film och tittar på the green mile, tycker den än underbar. blev glad igår nar jag fick veta att jag ska vara ledig på min födelelsedag och jag ska tydligen ut också den kvällen. ja vi får se om cornelia kommer ihåg det ^^

ska baka lite pepparkakor i morgon tror jag så det ska bli lite julkänsla hoppas jag på. ha det underbart :)

tja

Av Ida - 18 december 2011 15:43

nu är det snart ju och folk bakar och pyntar. jag jobbar (massor) tycker det är härligt att jobba och se massa folk som julstressar och har sig. jag vet att det inte kommer att bli så mkt till jul för min del och därför bryr jag mig inte heller så mkt, visst jag ska kanske köpa någon julklapp och så men julafton och så kan jag glömma eftersom att jag kommer att jobba. och det betyder att släkten får klara sig utan mig, vilken tur dom har  

haha nee skojar bara. jag kommer sakna dom massor i alla fall som jag alltid gör.

sen fyller man snart år också, det händer hur mkt som helst nu, och gissa vad jag ska göra på min födelsedag? kan du tro, jag ska jobba :D

men mamma och bror kommer upp hit den 5 och ska tydligen fira mig. det får dom så gärna göra men jag vet att jag inte kommer att få någon present eftersom att jag redan fått den. (symaskin)

nu börjar det bli mörkt ute och det är ganska härligt att köra spårvagn i det =) ha en underbar dag alla och en fantastisk vecka.

OCH STRESSA INTE!!!! god jul på er

Av Ida - 13 december 2011 12:31

hejsan på er, nu har jg gjort om bloggen lite eftersom att det närmar sig jul, men också för att jag tycker att jag själv förändras hela tiden.

har varit väldigt trött nu de senaste dagarna har inte sovit så mkt som jag velat utan varit uppe och och haft massa saker att göra, trots att jag inte sovit så har jag inte kunnat sova sen när jag haft tid till det, så igår gick jag och la mig vid nio, sen vaknade jag vid två och va hungrig. blev lite nybakade mackor som jag hade gjort tidigare på kvällen och sen somnade jag gott i sängen.

vaknade vid 10 och nu känner jag mig ganska pigg och defenetivft färdig att gå till jobbet. längtar faktist till att få börja köra nu när jag varit lite ledig.

va ju nere och överraskade mamma i helgen och det är ju därför som jag inte sovit så mkt. hehe hon blev skitförvånad :D

Av Ida - 6 december 2011 23:54

haha haft en ganska tråkig dag i allmänhet, varit ledig så har städat och tvättat och sånna måsten men när jag skulle kolla hur jag jobbar i morgon så skulle jag vara ledig, jag läste fridagsbyte vilket betyder att jag bytt en fridag mot en annan men va fan det har jag ju inte gjort. så ringde till jobbet och kollade och då visade det sig att arbetledaren har bytt ut en av mina fridagar mog i morgon, ajja det gör ju inte så mkt men blev lite förvirrad. apt nu den 12 då :D ha det underbart alla

Av Ida - 2 december 2011 16:09

hejsan hoppsan, hoppas allt är bra med er. jag har varit ledig i två dagar nu och har då varit på bio och fixat hemma. har varit uppe väldigt länge dom dagarna och sen sovit därefter också. idag är jag reserv och ska snart bort till järntorget och ta en 11 som jag ska köra till 20.20 ikväll. ska försöka fixa så jag akn skaffa lite frimärken också hade ju varit kul att skicka lite julkort nu när man ändå ska jobba i jul. tur att jag är ledig nyår i alla fall. dock ser det ut som att jag kommer att jobba på min födelsedag. nej nu ska jag inte sitta här och ta upp en dator på jobbet kan ju vara någon annan som behöver den :P

Ovido - Quiz & Flashcards