Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 21 februari 2012 14:27

har äntligen fått alla mina saker flyttade. är så otroligt tacksam för all hjälp jag fått. nu ska jag bara städa lite i lägenheten också och det lär ju inte bli några problem.

har alla mina älskalingar här (katterna) och allt känns just nu toppen.

har dock lite mer att packa upp och sortera och fixa med. ska snart till jobbet och jobbar sen till halv ett i natt men det är ingen fara för är på så bra humör idag. :) ha en underbar eftermiddag och kväll alla

Av Ida - 15 februari 2012 10:17

sitter hemma i min soffa nu, har skaffat mig en soffa :) det känns jättebra och sen har jag fått en tv också, mamma tog med sig den upp när hon va här i helgen. dock så va mamma sjuk när hon va här men kaj hjälpe mig med lite lådor och sen va vi ju på ikea.

sen har jag träffat krille lite och det är lika underbart som alltid att träffa dig. idag blir det jobb och sen i morgon är jag ledig. nej nu ska jag fixa lite innan jobbet. något som är bra också är att min sötnos gomman äntligen är här med mig igen :)

Av Ida - 5 februari 2012 21:46

hejsan, haft det ganska bra det senaste men ändå inte.

oroar mig för mkt antar jag, hoppas det är bättre snart i alla fall.

idag har jag haft besök av bästa felicia som förgyllde min dag.vi åt tacos och drack kaffe, och som alltid blev det massa prat och det va kul å höra om dina idéer om lägenheten =)

har klippt ny frissa och än så länge så känns det bra dock ska jag fixa till den någon dag snart.

i morgon blir det jobb igen och till helgen kommer kanske mamma, saknar dig jättemkt mammsen.

ha det bra och sov gott världen

Ovido - Quiz & Flashcards