Alla inlägg den 17 november 2011

Av Ida - 17 november 2011 23:17

gokväll, såg nyss på lyxfällan om en kvinna som har en egen firma och inte riktigt kan skilja på privat och företaget. tyckte riktigt synd om henne att hon fick göra sig av med sin dröm, dock verkade hon väldigt glad i slutändan ändå. Jag tänker mycket när jag ser någon med eget företag, undrar om jag hade klarat av det? jag hoppas att jag få chansen att prova någon gång, och jag är ganska säker på att jag inte kommer att sluta som denna kvinnan, jag vet när jag har problem och försöker då lösa dom. jag hoppas bara det fick bra för henne sen. ni kan ju titta själva och då avgöra

http://www.tv3play.se/program/lyxfallan

det är avsnitt elva

Av Ida - 17 november 2011 11:06

igår tog jag tag i några problem och ringde mamma, så hon kommer upp nu i morgon efter jobbet och det ska bli kul att se henne.

katterna har bråkat för första gången idag och det blev några slag men inget allvarligt. dom måste ju göra upp vilken av dom som ska bestämma.

sitter nu innan jobbet med en kopp kaffe och väntar på att tiden ska gå. ha en underbar dag alla :=)

Ovido - Quiz & Flashcards