Alla inlägg under augusti 2013

Av Ida - 27 augusti 2013 18:11

Sitter just nu på ändhållplatsen i kålltorp och njuter av solen. Känner mig väldigt glad och lycklig ;)

Av Ida - 7 augusti 2013 15:07

nu är det typ sensommar och då börar man känna att en tröja inte är fel att ha med sig. kom dock på idag när jag va ute och gick att en tjocktröja är lite för varmt. svettades som en idiot idag under min promenad. tänkte att jag skull börja ut å gå innan jobbet varje dag. får se hur länge det håller med håller tummarna på att jag håller det jag lovar mig själv. ut å gå en gång om dagen när jag vaknar och dricka massa vatten. träning och vätska är något jag är sjukt dålig på. Men nu hoppas jag på ändrig och för det så behövs beslutsamhet. Ska strax göra mig klar för jobbet och idag jobbar jag bara till 01.03 yay... har varit betydligt senare innan så är ganska glad. sen nu den 18 så år vi nya scheman på jobbet och då har jag fått en tidigare tjänst. livet leker nu och allt känns toppen. ha det toppen där ute :)

Ovido - Quiz & Flashcards