Alla inlägg under juli 2012

Av Ida - 31 juli 2012 01:44

Ligger i sängen å försöker sova men som igår så funkar det inte. Kan inte somna trotts att jag är jättetrött.
I övrigt är jag väldigt glad. Och ser fram emot september

Av Ida - 26 juli 2012 22:51

Har haft ett par underbara dagar nu med Johan. Vi har grillat sett film och suttit ute vid eb brasa. Hur underbart som helst :-D just nu sitter jag på jobbet och tänker på hur mysigt det ska bli å komma hem till helgen. Eller ja hem till mamma, för hem är ju i göteborg nu mera XD
Tack Ove för att du än en gång vill titta till katterna när jag åker oväg. Du är guld värd. :-D

Av Ida - 18 juli 2012 22:53

har kommit på en hel del med det här jobbet, man ska aldrig tro att folk stannar, för då kör man på dom. förvänta dig alltid att något oväntat ska hända. håll ögonen på rälsen. och man slutar aldrig att bli förvånad över hur folk beter sig. men man ser en del fina saker ocksåä som när ett par sitter på parkbänken och håller handen. eller hur två äldre människor tar hand om varandra. jag älskar mitt jobb trotts att det ibland är jobbigt :)

Av Ida - 18 juli 2012 12:58

somnade väldigt sent igår så va inte kul när jag vaknade nio, men somnade om efter en liten stund och nu ska jag snart börja fixa lite inför jobbet :)
har kommit på att det är väldigt mycket turister i stan nu så dey blir en massa eneglska hela tiden. ha en underbar dag

Av Ida - 18 juli 2012 00:35

nu har dim äntligen fixat så man kan blogga på mobilen. me like ;)
har börjat jobba igen nu och det känns underbart :) har dock lite problem å komma i säng på kvällarna. ha det bra alla underbara

Av Ida - 10 juli 2012 14:12

jaha då va jag hemma hos mina underbara katter. har saknat dom massor, hade jag kunnat hade dom fått följa med ner varje gång.

har haft en väldigt bra vecka i bromölla och har träffat massa gamla vänner som jag saknat massor. fast trevligast hade jag nog den natten när jag inte alls sov och satt å pratade hela natten och drack vin. =)

mamma blev glad att jag var hemma och vi bråkade inte en enda gång, och mkt var nog pga att hon jobbade hela veckan. när jag hade tid över så målade jag huset för det behövde mamma hjälp med. vad gör man inte för dom man älskar? för dom gör jag allt <3

men nu är jag ju hemma i göteborg igen och på måndag börjar jag jobba igen, ska bli härligt :)

Ovido - Quiz & Flashcards