Alla inlägg den 16 november 2011

Av Ida - 16 november 2011 13:31

idag är det onsdag men det känns typ som måndag, haha, det kan ju bero på att jag va ledig igår och va uppe väldigt länge. jag satt och kollade på "värsta pojkvänns akademin" hela kvällen och sen hade jag dess utom svårt att sova. men jag va ändå pigg idag när jag vaknade vid 12 och gick då upp för att fixa kaffe och frukost. med frukosten och kaffet nära satte jag mig och läste aftonbladet, som jag för övrigt tycker är en väldigt bra tidning.

när frukosten och kaffet va i magen så blev jag rastlös, så jag började städa lite, all kattsand i sorarummet dammsög jag upp och flyttade kattlådan till hallen i stället. sen har jag ju tagit lite fotootn de senaste dagarna som jag tänkte lägg aupp. bilden av frostat gräs är det första jag såg i morse när jag tittade ut. tycker det va så fint så va tvungen att ta en bild på det.

Katterna har dess utom gjort yttligare framsteg, dom nosar på varandra ibland nos mot nos utan att fräsa självklart. och sen springer dom efter varandra hela tiden. hihi

 


 
 

 

 

Av Ida - 16 november 2011 01:53

hejsan, jag har börjat skriva mer oregelbundet nu, men jag mår bra och känner mig glad. Jag har ju mina katter här uppe, men saknar ändå gomman som är kvar nere hos mamma. idag har jag fixat lite till här hemma och dess utom tvättat. Malibo har fått gå ut lite och hon har hittat ödlan och tycker att det är väldigt intressant, katterna har dess utom klarat av att vara nära vandra utan att fräsa, det känns bra och jag trivs bara bättre och bättre här.

Ovido - Quiz & Flashcards