Alla inlägg under mars 2013

Av Ida - 19 mars 2013 23:46

har nyss kommit hem från jobbet å satt mig ner för kvällen. jag har en katt på var sida om mig i soffan, eller rättare sagt smulan ligger på datorn. hon har börjat trivas där, det är väl värmen från själva datorn. Gomman är fortfarande hemsk mot smulan, hon slår och biter efter smulan hela tiden, och det resulterar i att smulan är rädd och fräser hela tiden. Joahn va och köpte flyttlådor till mig igår så nu ska jag börja packa hemma i lägenheten och i morgon ska jag upp vid sju för att få lägenheten besiktigad. dom ska vara hos mig 08.15 så jag måste gå upp tidigt. fy jag måste snart gå och lägga mig. ska se klart en dokumentär jag ser på och sen gå å lägga mig i sängen.

den 26 tänkte jag köra ner till mamma för att hälsa på henne, hon blir nog jätteglad :) ska även göra lite annat där nere å sen köra hem igen på kvällen.

ha det underbart

Av Ida - 14 mars 2013 22:02

nu håller det på att häda saker. jag har sagt upp min lägenhet å har börjat flytta mina saker hem till Johan, det känns helt underbart :) underbara människa var har du varit i hela mitt liv. är lycklig nu

Av Ida - 5 mars 2013 22:12

godagens :) idag har jag varit ledig och har varit på fika med underbara fantastiska ove :) vi va på det stället vi va på första gången som vi sågs på och pratade om alla problem jag hade då. är så sjukt glad att jag inte har sådana problem nu. har hänt mkt bra i livet nu på senare tid och mycket är tack vare Johan, han är helt underbar bara så ni vet ;)

efter att jag fikat med ove så åkte jag iväg för att möta Isabelle och vi åkte hem till henne för att äta lite mat, gott var det också ^^ nu sitter jag hemma i soffa med johan och tittar på film medans han pillar med sitt och jag med mitt ;) natti alla glada :)

Ovido - Quiz & Flashcards