Alla inlägg under februari 2013

Av Ida - 21 februari 2013 14:45

jaha, då har jag varit väldigt förrvirrad i typ två dagar, fråga mig inte varför för jag har ingen aning, men jag va på väg hem till mig igår efter jobbet när jag igentligen skulle hem till johan. sen idag så blev jag en timme för tidig till jobbet. vilket va ganska bra i slutändan eftersom att jag fick en del avklarat nu på jobbet.

till helgen kommer mamma hit å då ska vi umgås massor. vem vet när det blir av nästa gång, det är ju mkt som händer nu det närmsta :) ha en underbar dag alla, nu ska jag sluta skriva å gå å  göra något vettigt i stället.

Av Ida - 17 februari 2013 15:50

hejsan, nu är det ett tag sen jag skrev igen. det har hänt mkt nu när jag inte har bloggat. men det finns ju ett liv å leva också så kan inte skriva hela tiden. Johan han va borta å jobbade för försvaret i en vecka, så jag kände mig väldigt ensam. men tur att jag hade sandra för hon sov hos mig ett par nätter. Å under tiden som Johan va borta så passade jag på att ha en riktig tjejkväll. det va grymt roligt.

Nu har jag och johan funderat på om vi ska flytta ihop så nu har vi en testvecka eller vad man ska kalla det. jag har flyttat katterna till honom och en del saker, så nu är jag inte hemma hos mig så mkt mer verkar det som. allt känns toppen än så länge. Gomman fick till å med vara ute lite idag i koppel, först gillade hon det inte alls, men efter en stund ville hon inte gå in igen. ha det underbart där ute :)

Ovido - Quiz & Flashcards