Alla inlägg den 9 november 2011

Av Ida - 9 november 2011 16:20

hejsan hoppsan. igår kväll byggde jag ihop min hylla ute i hallen och nu har jag gått igenom mina böcker vilka jag ska spara och inte. jag har även satt upp lite prydnadssaker i hyllan. trodde jag skulle börja jobba i morgon men det ser ut som att det blir på fredag i stället ^^ en dag till att fixa hemma jippy :D katterna verkar komma lite bättre överens, dom är lite närmare varandra utan att fräsa och jag har till och med klarat av att lyfta smulan utan att hon river eller biter mig.jag hade smulan uppe i knät idag och hon dreglade jättemkt när jag klappade henne vilket är lite gulligt. Hon kommer att få det bra här.Ont i ryggen har jag som tusan men det får jag väl räkna med när jag lyfter lådor hela dagarna. böckerna är ju inte direkt lätta. igår gjorde jag våfflor och det va supergott :Digår va jag ute på stan en runda och gick in i en affär och fick veta att det finns glutenfri lakrits den heter ramlösa och det va ju supergott men dyrt, självklart va det värt dom pengarna eftersom att det är första gången som jag smakar det utan att bli sjuk. ha en bra dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards