Alla inlägg under december 2012

Av Ida - 13 december 2012 11:52

hejsan alla där ute på nätet. jag har inte skrivit på ett väldigt bra tag nu och jag vet inte riktigt varför men jag tänkte försöka hålla bloggen liteuppdaterad. Jag kan börja med att berätta att jag har klippt av mig allt håret och det känns helt underbart.

kattmaten som jag gav katterna gjorde gomman dålig i magen så fick byta igen och nu mår båda mina älsklingar bra igen. Det är snart jul och jag kommer att fira det som förra året, på spårvagnen, skildnaden nu är att jag är lycklig och när jag kommer hem så kommer mamma och min underbara lillebror att vara här. idag blir det att fixa lite här hemma å sen åka in till stan för å träffa sandra över lite vin och sen bio med Felicia. ha en helt underbar dag nu alla glada :)

Ovido - Quiz & Flashcards