Alla inlägg under juli 2013

Av Ida - 31 juli 2013 15:09

nu har vi börjt komma i ordning i huset och det känns mer och mer som hem. lampor och gardiner börjar komma upp och nu har vi även köpt min fotölj som jag suktat efter ett tag. en mysig  läsfotölj med fotpall att ha nere i sovrummet. Johan har v arit så duktig och byggt en barbänk som blev jättesnygg och bra. Till det blev det två barstolar som vi hittade på jysk. så himla fint här börjar bli nu. idag blir nog en riktig slappedag, johan sitter och spelar och jag spelar lite jag också. första gången sen vi kom hit som vi bara slappar. Vardagen är toppen med Johan. :)

Av Ida - 10 juli 2013 11:35

Hej hej idag ligger jag fortfarande kvar i sängen. Skönt att ta det lite lungt även om jag är helt ensam. Johan är på jobbet och vi ses först ikväll när jag slutat jobbet. Nu har vi flyttat igen och nu är det för hoppningsvis för sista gången på 30 år. Vi har nämligen köpt ett hus i närheten av partille. Det är helt fantastiskt :-) är så lycklig nu, ochallt har verkligen fallit på plats nu. det är toppen.

Ovido - Quiz & Flashcards