Alla inlägg den 7 november 2011

Av Ida - 7 november 2011 17:21

jaha nu är man uppe i göteborg och håller på att packa upp alla satans lådor. upptäckte att jag har en hel det som ska både slängas och skänkas bort. jag har för mkt glad och sånt som jag inte behöver tillexempel, självklat ska inget jag har kvar från pappa eller Ingela ges bort men har ju som sagt en hel del. har haft en ganska bra vecka nere i bromölla och här uppe, har inte träffat så många som jag velat av mina vänner men jag har ju i alla fall träffat farfar och farmor och mormor och morfar.

har ju även tagit upp malibo hit upp nu och sen även farmors katt smulan. Dom kommer inte så bra överrens just nu men det kommer att gå bra, dom har gjort massor av framsteg bara sen igår kväll så det dröjer nog inte länge tills de är vänner på riktigt.

Jag är ju ledig några dagar till innan jag börjar jobba och det känns bra med tanke på alla lådor. känns dock underbart att äntligen ha alla mina saker på ett ställe. Det enda som saknas nu är gomman men henne får jag ta upp nästa månad någon gång eftersom att smulan antagligen inte hade klarat av två nya katter. Amulan är ju ingen kattunge precis. hihi men hon är fin, speciellt när hon inte fräser som hon gjort en hel del nu. dock har jag ändå kunna gosa med både henne och malibo. ha en bra kväll alla glada :D

Ovido - Quiz & Flashcards