Alla inlägg under maj 2013

Av Ida - 20 maj 2013 08:58

detta är något som diskuteras väldigt mycket i göteborg just nu och det finns till och med tal om att det kommer att bli folkomröstning, jag bor inte inne i själv staden utan en bit utanför. Dess utom har jag ingen egen bil men kommer kanske skaffa i framtiden. jag tycker att det kan vara välidgt bra med trängselskatt men då ska man inte behöva betla bara man ska köra igenom staden på motorvägen. vi innestan kan det va jättebra att ha för det är för mycket bilar där, men när min mamma som bor 30 mil bort och aldrig ens stannar i själva göteborg måste betala bara för att köra förbi stan för att komma till mig, då blir jag arg. De som bestämde detta om trängselskatt kunde ha tänkt lite på var de ställde tullarna. Antagligen var det just det de gjorde och därför måste alla betala. ska man slippa tullarna helt så tar det ca 30 min extra, det är inte ok... vid  avfarterna till innestan är det som sagt jättebra men inte på motortrafikleden, det är vad jag tycker...

Ovido - Quiz & Flashcards