Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

vardagen

Av Ida - 31 juli 2013 15:09

nu har vi börjt komma i ordning i huset och det känns mer och mer som hem. lampor och gardiner börjar komma upp och nu har vi även köpt min fotölj som jag suktat efter ett tag. en mysig  läsfotölj med fotpall att ha nere i sovrummet. Johan har v arit så duktig och byggt en barbänk som blev jättesnygg och bra. Till det blev det två barstolar som vi hittade på jysk. så himla fint här börjar bli nu. idag blir nog en riktig slappedag, johan sitter och spelar och jag spelar lite jag också. första gången sen vi kom hit som vi bara slappar. Vardagen är toppen med Johan. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 18 juni 2014 15:00


Har som sagt semester just nu, och i förrgår åkte jag och Johan iväg med min kollega ulla-britt och hennes sambo joachim för att spendera lite tid tillsammans på joachims ö. Den ligger i en sjö någonstans nere vid Halmstad och en bit in i landet. Vi...

Av Ida - 16 juni 2014 12:03

tjo, jag är inte jätteduktig på at blogga, och har nog aldrig varit, men jag tycker det är roligt när jag väl skriver något och kommer däför att fortsätta. speciellt nu när jag har massa saker att börja planera. Midsommar närmar närmar sig nu med s...

Av Ida - 11 februari 2014 00:08


Hej hopp. Igår började mitt nya schema med en fridag, så idag jobbade jag swnr för första gången på länge, eftersom att Johan började tidigt på jobbet idag sov jag enliten stund när jag lämnat av honom. Efter det blev det frukost och en runda på gym...

Av Ida - 29 januari 2014 11:22


Nytt år och nya möjligheter, även om året inte började speciellt bra så försöker jag se ljust på tillvaron. Jag mår bra har ett hus med min underbara sambo och igår kom äntligen vår nya soffa. Det är så gött att den äntligen har kommit. Vi åkte även...

Av Ida - 30 september 2013 21:14


Har haft en härlig dag med lillebror. Vi har varit ute och gått en lång runda, efter det åkte vi in till stan och gick i lite affärer :) solen sken så vi tog en fika på tyska bron. Nu sitter vi hemma och tittar på film med tänd brasa. Hus mysigt som ...

Ovido - Quiz & Flashcards