Alla inlägg under augusti 2012

Av Ida - 7 augusti 2012 20:21

Då har helgen gått och det va inga problem å köra nattvagn förutom att jag blev väldigt trött, men så brukar det ju vara. Va ledig igår och umgicks med Johan hela dagen det va underbart :-) idag jobbar jag igen å ska strax ut å köra 6 slutar tio i ett innat så hinner precis med bussen hem inatt.

Av Ida - 2 augusti 2012 18:19

hello alla glada. sitter hemma hos Johan och tittar på film, samtidigt som vi pratar å äter vindruvor. hihi, ikväll blir det bio och sen i morgon ska jag köra min första nattvagn efter semestern.(kul.... NOT!) har haft en väldigt bra dag, träffade sandra inne i stan å hon verkar må bra nu :)

har varit med smulan hos djurdoktorn också och hon fick medecin som hon inte gillar. tur att jag har Johan som hjälpter mig att ge smulan den :D

smulan är sig själv igen och fräser mot gomman och försöker slås massa :P hoppas dom löser sina problem snart så det blir lite lugnt hemma. nu ska jag försöka se lite på film :D ha det bra alla <3


Ovido - Quiz & Flashcards