Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Ida - 22 oktober 2011 00:35

hejsan alla nattaktiva älsklingar

sitter på jobbet som reserv idag och än så länge har jag bara varit ute och kört hela tiden, vilket är både kul ock lite jobbigt, har nämligen lite huvudvärk idag och att det bara luktar rök uppe i lokalerna gör det inte bättre. har varit ute tre gånger idag och nu senast var det som en fyra så har varit både i mölndal och angered idag, samt då massa andra ställen. hihi

idag vaknade jag halv två och trodde att jag försovit mig och då var sen till jobbet, vilket jag inte va. dock hade jag försovit mig ganska mkt, jag hade ställt klockan på elva. Det va tur att jag inte började jobba försen halv fyra. Jag gick upp åt och stack sen till jobbet, lagom eller? nja hade görna sett lite på tv eller nått där imellan. va ju så duktig igår och fixade till hemma så vill ju njuta lite av det också. dock är inte köket så fint längre, bakade ju bröd och sen orkade jag inte städa riktigt. men får hem och fixa det nu eller så tar jag det i morgon. det lutar mot morgondagen då jag bara vill hem och sova.

i morgon ska jag köra 1 3 och 13 under dagen. och det är en helt ok dag då jag börjar 14.00 och slutar 0.34 man hinner inte med mkt mer än å jobba men jag tycker ju att jobbet är så kul ändå så det spelar ingen roll.


jag har funderat lite idag när jag varit ute och kört. även om jag saknar en viss person så kommer det aldrig att funka, visst jag är ledsen för det som hände men finns inte mkt jag kan göra åt saken nu. så därför har jag bestämmt mig för att jag ska fokusera på mig själv och katterna när dom kommer upp hit, ingen och inget annat bara dom och mig själv. så blir det bäst helt enkelt. jag har lärt mig mkt den senate tiden och nu ska jag lära mig att ta hand om mig själv också :D

ha det bra där ute i natten och sov gott när ni nu ska sova.// Ida

Ovido - Quiz & Flashcards