Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Ida - 18 oktober 2011 23:46

så ligger man i sängen nu då och funderar en massa igen, det kan inte vara bra att tänka så mkt som jag gör.

och det jag funderar på är inte alls bra, jag önskar att jag bara kunde glömma det, och dig för den delen. allt för en jävla skitstövel, men jag har ingen annan än mig själv att skylla så därför så får jag ligga här i min säng och fundera på hur det kunde varit och hur bra du hade passat in i bilden nu. men fan jag har ju förstört allt och det kommer inte att bli bra igen, jag har fattat det. en sån som du pallar bara så mkt från någon som mig. jag önskar bara att jag aldrig gjort så att allt fortfarande hade varit bra och att du hade varit här med mig. du jag malibo och gomman, fan va bra det hade vatt. men jag kommer fortsätta att dröma och önska för du finns alltid i mitt hjärta. tack för tiden jag fick med dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards