Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Ida - 3 oktober 2011 02:07

ja idag är det ju måndag eftersom att klockan är efter 12 men jag tycker ändå att det är söndag. idag har jag hämtat min rumskompis på flygplatsen och pratat massor om rummet osv. och nu kanske jag ska flytta ner till lägenheten under här i stället. och det hade ju varit najs att ha en lägenhet i stället för ett rum bara, eller??

och sen blev det jobb och idag kännde jag inte alls för att jobba men det fick ju bli så ändå och det va ju tur det för det finns inget bättre än att köra på en söndag =)

det är så lugnt och alla bara åker med utan bråk.

sen kom jag hem och då pratade jag massor med andreas och sen blev jag bjuden på mat av min rumskompis och det va supergott, tack :D nu blir det sängen börjar jobba 12 i morgon hehe natti

Ovido - Quiz & Flashcards