Alla inlägg den 5 oktober 2011

=)

Av Ida - 5 oktober 2011 01:09

hejsan alla glada, och alla andra också för den delen. inatt sitter jag uppe eftersom att jag har vårt att sova och pratar med andreas. nu har dock skype dummat sig så det funkar inte för tillfället, men hoppas det funkar snart igen.

idag har jag varit ledig från jobbet och då har jag varit hemma typ hela dagen och tittat på serier :) eller rättare sagt glee <3 som är en fantastiskt serie tycker jag.

senare ikväll åkte jag iväg och hämtade husvagnen för att sen lämna den till ägaren som jag lånat den av. tack så jättemkt ännu en gång niclas och mikael :) sen kom jag ju hem och då blev det lite serier till och sen prata med andreas.

hehe mkt jag har gjort idag va?? ne tycker jag inte men jag skyller på att jag är förkyld. men börjar må bättre nu så ska vara frisk tills jag åker ner till mamma och alla nu i helgen. fan vad jag längtar efter mina katter och alla andra där nere med. nej nu har jag lite annat att fixa. ha det gött

Ovido - Quiz & Flashcards