Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Ida - 13 oktober 2011 14:36

Hejsan alla läsare, jag sitter på jobbet idag och är reserv, vilket inte är så roligt om det inte händer något, jag sitter just nu och funderar lite grann på allt som händer hela tiden. Idag hade min pappa fyllt 47 om han hade varit i livet, jag saknar honom väldigt mycket och ibland undrar jag vad han skulle tycka om mig nu? Jag vet att ingen har svaret på alla dessa frågorna men jag tror att han hade varit stålt. Imorgon är jag ledig och har massa saker att göra, jag ska äntligen flytta ner till lägenheten och sen ska jag träffa kompisar och dess utom tvätta. Kommer bli mkt i morgon:) Idag jobbar jag till tio typ och efter det tänkte jag träffa Felicia, tog med mig andra kläder denna gången så vi slipper åka hem och byta;) hatar att ha Jobbkläderna efter jobbet. Snart är det höstlov för alla som går i skolan och då ska jag flytta upp alla mina saker, längtar massor efter katterna och att få ordning på allt. Ha det gött

Ovido - Quiz & Flashcards