Alla inlägg den 11 september 2011

Av Ida - 11 september 2011 22:29

gokväll då. nu har jag och mamma fixat till här på stället, och vi sitter nu under ett varset täcke och myser med tända ljus som vi köpte på ikea :)

vi va på ikea och coop och dess utom och hämtade saker hos robin när vi kom upp hit. har hunnit mkt idag men dock inte städa som vi också skulle göra innan vi kröp ner. men va fan det fixar mamma i morgon när jag jobbar hihi ^^

Av Ida - 11 september 2011 21:38

hej alla nyfikna läsare ^^

nu va man singel igen men hur detta ska sluta det vet jag inte, letar just nu lägenhet här uppe för fullt, sitter just nu med en varsen dator jag och mamma och dricker lite läsk, ska snart sova nu men måste försöka slappna av lite först har blivit så himla spännd nu denna helgen det blev helt enkelt för mkt för mig nu men jag har mamma, niclas, kaj och lillebror att tacka för allt. dess utom min underbara vän som ställer upp i alla väder :) tack till er alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards