Alla inlägg den 3 september 2011

Av Ida - 3 september 2011 18:06

varit på dop idag och Signe hon skrek massor när prästen höll henne, han måste ha varit läskig ^^
det va välsigt stor skildnad på prästen i denna kyrkan och i bromölla som jag är van vid, han va riktigt glad och visade och hade sig på olika sätt. efter dopet åkte vi och fikade, robin åt massa smörgåstårta (den såg väldigt god ut) och jag fick korv som alla barnen ^^ efter det bllev det massa kakor och kaffe. mums, som tur va hade jag bakat chockladbollar för där fanns inget för lilla mig.

Pratade en del med Elin om spårvägarna och så, det va kul å höra hur en kontrollant har det på jobbet =)

nu är jag hemma och försöker plugga men det går inget vidare, blir nog snart en film i stället eller nått =) gokväll

Av Ida - 3 september 2011 10:54

hur ska detta gå nu då?? känns som att jag inte kan nått alls när det gäller spårvagnar och ändå ska jag ha sista provet på måndg och dess utom uppkörning på onsdag :S är skitnervös rent ut sagt. Men jag håller humöret uppe och pluggar satan. hihi. Nu har jag nyss bakat chockladbollar eftersom att jag och Robin ska på dop idag så det ska bli najs.

sen blir det massa plugg när man kommer hem och kanske kan träffa frida med????

Ovido - Quiz & Flashcards