Alla inlägg den 2 september 2011

Av Ida - 2 september 2011 22:51

sitter här idag med min älskling, vi sitter famför en varsen dator och roar oss :P

såg nyss på aftonbladet om johanna, att han har fått sin dom. det känns bra känner ju några som kännde henne. tankarna stannar dock inte där utan dom går mot vad jag själv känner och saknar. Min pappa, jag saknar honom nått så otroligt mycket. och nu när jag är så långt ifrån familjen så är det bara jobbigare. tänker på honom varje dag och farmor och farfar också.

idag har jag pluggat massa inför provet på måndag. nästa vecka får jag veta vad som händer med mig härefter. ska bli skönt att veta om jag verkligen får jobbet eller inte.

nu är det snart fem år sedan Mats karlsson lämnade sin familj, som han valde vägen bort från sina barn och föräldrar, jag hoppas att han har det bättre där han är nu än vad han gjorde här med oss. <3

Ovido - Quiz & Flashcards