Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Ida - 24 mars 2012 12:27

hejsan hoppsan alla där ute, idag vanade jag först vid 8 men då kunde jag ju inte gå upp eftersom att ajg jobbar till fyra i morgon bitti. hehe så jag somnade om och sov till elva och så sätter jag mig upp i sängen och tittar ut, WOW vilket väder. jag bestämmer mig i alla fall för att idag ska jag mysa och äta frukost på balkongen. så jag fixar med allt och tror du inte att jag tappat ostmackorna på golvet :O bara å göra nya för katthår är inte gott å äta. ute på balkongen har jag elutag så jag kan även sitta här med datorn :) och kaffe är ju ett måste såhär ute på balkongen också. så jag sitter nu här i solen med kaffe och njuter av solen. 
igår va en rolig dag, jag va ledig och träffade min nästkusin johanna här uppe i göteborg. vi va ute på stan och fikade. det va väldigt trevligt och måste göras om :) sen åkte vi hem till mig för vi blev hungriga och jag fixade lite baconbiffar och det åkte fort ner i magen. efter det blev det lite mys på balkongen ochjag drack affe även då :) och sen sklle johanna ner till bussen, och av någon anledning så hade dörren till toaletten stängt sig, (katterlådorna är där inne= så min söta svanslösa katt malibo sätter sig och kissar där hon tyker det passar. och denna gången blev jag riktigt arg för hon kissade i johannas fina skor som hon har köpt i Italien :S

vad ska man göra i en sån här sitvation då?? jo jag häller vatten i skon och försöker få bort det mesta men det går ju inte så bra med bara vatten. men i alla fall så säger jag till johanna att om det inte går bort så får hon i alla fall ha pengar för ett par nya sor även om hon inte an få just ett par lika fina som dom. sen va mitt glada humr över. men det är ingen ide och skälla på katen eftersom att hon lär sig inte något ändå. det är bara å täna på att dörren till toan måste vara öppen :O

ha en underbar dag <3 

Ovido - Quiz & Flashcards