Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Ida - 16 mars 2012 13:09

heej, sitter här hemma i min egen lägenhet och njuter av att bara vara jag. ska jobba inatt så tänkte att jag skulle sova länge idag men så blev det så klart inte, jag vaknade vid 10 idag också och va klarvaken. lika bra att gå upp det skulle ju komma ännu ett avsnitt av serien jag följer på tv snart, lite frukost i magen och två kaffekoppar senare så har jag inte kommit speciellt långt men känner att jag har lite spring i benen och då är det väl bäst att göra av med springet tänkte jag. på med träningskläderna och ut och jogga en liten runda, konditionen är ju inte den bästa men det tänkte jag ändra på nu. Nu när allt annat känns så sjukt bra i livet så är det lika bra att jag försöker bli lite hälsosam också ^^ ska ju inte sitta och bli en tjock spårvagnsförare inte. haha men nu blir det snart att fixa lite matlådor och sen bär det väl av till jobbet.

jag är glad att jag är jag   

Ovido - Quiz & Flashcards