Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Ida - 12 oktober 2012 00:40

Idag blev det jobb efter en mysig morgon i sängen. Jag köpte en katten och gick vidare mot teknikmagasinet för att köpa ett par nya hörlurar. Hittade ett par jag gillade. Sen gick jag vidare mot centralen för att ta min vagn. Ställde kaffet på räcker mellan spåren. (dumt gjort) för när jag hade fått upp förpackningen till hörlurarna så trillade latten i marken. En snäll man räckte mig en bit papper att torka av muggen med. Har en sån man går och fyller på hos espresso hause.
Min vagn kom och allt gick bra det gösta varvet. på sista ändhållplatsen skulle jag om en vagn för att snabbare komma in i hallen. Jag snubblade när jag skulle gå igenom vagnen och föll i ett av trappstegen. Blåmärken på knät men jag kom tidigare in i hallen i alla fall.
Inte nog med detta på andrapasset ca det ett par ungar som klättrade och spottade på min vagn.
En helt vanlig dag på jobbet helt enkelt. Nu är jag strax hemma å ska mysa med mina älskade katter Gomman och Smulan

Ovido - Quiz & Flashcards