Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Ida - 16 juli 2011 21:31

fan, jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha en blogg eller inte, men nu har jag i alla fall bestämt att jag ska ha en men jag bloggar när jag känner för det och inte en gång mer. bara så du vet :P

det har hänt mkt i mitt liv den senaste tiden, jag håller på att flytta till mitt hjärta Robin och sitter just nu i hans soffa. jag har två veckors ledigt nu innan jag börjar mitt nya jobb som spårvagnsförarae, eller ja det är en utbildning jag ska gå. igår tog jag och robin hit katterna och ska se hur det funkar. Gomman har bara varit lite intresserad av robins fiskar som har har här i vardagsrummet. som tur är har inget hänt än och kommer förhopningsvis inte hända heller. Jag glömde ju nästan att nämna Addis, vår ödla som efter igår bor inne i sovrummet (kattförbud).

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards